A lánytermékek reklámértéke
CynTimi 2007.08.14. 12:42
A lánytermékek reklámértéke
Manapság egy szimpla drogbotrány nem a világ vége, sőt előfordul, hogy jót is tesz egy karriernek. A skandalum után nem sokkal a McDonald's kereste fel a lányokat, hogy legközelebbi kampányuk reklámarcai legyenek, aminek azok örömmel eleget is tettek. Sőt, az ikrek most több projekten is dolgoznak párhuzamosan: részesedést vásároltak Jane Lockhardt Sweet Lady Jane süteménygyárában. 2006 februárja óta modellkednek a Bagdley Mischka divatház színeiben, és hamarosan piacra dobják Boho Fever és Dye For néven saját ruhamárkájukat. Az ikrek 2005-ig egyetemre jártak, de Mary-Kate otthagyta az iskolapadot. Azt nyilatkozta, hogy már csak a meghallgatásokon és a szereplőválogatásokon érzi magát normálisan.
|